Επιτέλους έγινε πράξη, έστω και μετά από χρόνια, η κατασκευή νέου έργου στο πιο επικίνδυνο σημείο της 15ης επαρχιακής οδού, λίγο πριν απ’ την Τ.Κ. Καστανούλας του δήμου Αγρινίου. Και μάλιστα με προδιαγραφές επαρχιακής οδού.
Το agrinionews.gr έχει αναδείξει πολλές φορές το πρόβλημα στον δρόμο (ΕΔΩ) αλλά και τις ενέργειες, για μία δεκαετία, της Κίνησης Πολιτών Καστανούλας, δια του εκπροσώπου της, κ. Κώστα Παπαδόπουλου.
Για να γίνει όμως πράξη το αυτονόητο, έπρεπε να παρέμβει δυναμικά ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, κ. Γιώργος Πέτρος, πέρυσι τον Ιούνιο, αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος.
Διηγείται συγκεκριμένα ο κ.Παπαδόπουλος το ιστορικό της υπόθεσης: “Δεν ήταν εύκολη η υπόθεση για εμάς, γιατί οι υπεύθυνοι της περιφέρειας και ειδικότερα της Π.Ε. Αιτωλ/νίας, απαξίωναν στο να ενδιαφερθούν για μία ολόκληρη 10ετία. Ίσως και να ενοχλήθηκαν που απευθυνθήκαμε στον Εισαγγελέα και, στη συνέχεια, στη Γενική Επιθεώρηση Δημόσιας Διοίκησης (κ, Ρακιντζής) και στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (κα Κουτζαμάνη), καταγγέλλοντας ανυπαρξία έργου, δημοπρατούμενου συνολικού ποσού 2,5 εκατ. ευρώ, απ’ το 2008 και μετά, για το σημείο αυτό κι άλλα 5-6 χμ. ακόμα άθλιου δρόμου. Ζητώντας παράλληλα τη σύσταση Επιτροπής Ελέγχου για την τύχη τόσου μεγάλου ποσού, για το πού πήγαν τα χρήματα αυτά, αφού η επικινδυνότητα παρέμεινε ως είχε. Φυσικά και μάς αγνόησαν άπαντες, οι αρμόδιοι της περιφέρειας μάς κορόιδευαν στην κυριολεξία. Ευτυχώς, έτυχε να γνωρίσω, μέσα από άλλη υπόθεση, έναν πραγματικό Εισαγγελικό Λειτουργό, τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αγρινίου, κ. Γιώργο Πέτρο και άδραξα της ευκαιρίας. Τον ενημέρωσα προφορικά για το πρόβλημα, βρέθηκαν οι δύο (2) δικογραφίες αρχειοθετημένες και μού ζήτησε γραπτό αίτημα για άνοιγμά τους και πάλι.
Έγινε άμεσα αυτό, ανοίχτηκαν οι δικογραφίες και σχηματίστηκε καινούρια. Ζήτησε απ’ τους αρμοδίους “άμεσες ενέργειες για άρση της επικινδυνότητας” και παράλληλα ανέθεσε σε αξιωματικό της Αστυνομικής Δ/νσης Ακαρνανίας τη διενέργεια νέας προκαταρκτικής εξέτασης, για όλα όσα υπήρχαν στις προηγούμενες δικογραφίες. Μέσα σε ένα μήνα εγκαταστάθηκε εργολάβος στο σημείο κι άρχισε εργασίες, κάτι που σίγουρα δε θα γινόταν, αν δεν υπήρχε η εισαγγελική παρέμβαση.
Στην κατάθεση που έδωσα εγώ, επεσήμανα δύο στοιχεία που προέκυψαν απ’ την αδιαφορία των αρμοδίων και πρέπει να διερευνηθούν:
α) Γιατί δεν κατασκευάστηκε το έργο απ’ το 2012 ακόμα, όταν εγκρίθηκε ειδική χρηματοδότηση ποσού 350.000 ευρώ και φτάσαμε στο Μάρτη του 2016 (4 χρόνια μετά), όταν είχαμε και δεύτερη κατολίσθηση και διακοπή της συγκοινωνίας για μία ακόμα φορά κι εκτόξευση του ποσού κατασκευής πλέον ν’ ανέρχεται στα 773.000 ευρώ, ζημιώνοντας έτσι το δημόσιο για πάνω από 400.000 ευρώ, με αποκλειστική και καθολική ευθύνη των αρμοδίων της περιφέρειας.
β) Η επικινδυνότητα και η διακοπή της συγκοινωνίας και πάλι μετά το Μάρτη του 2016, ανάγκαζε πολλούς ηλικιωμένους να πεζοπορούν, με κρύο ή ζέστη, περίπου 3 χμ. για να βρουν το λεωφορείο. Ένας μάλιστα εξ’ αυτών, πάνω από τα 80 του, έχασε τη ζωή του σε μία τέτοια πεζοπορία. Δεν έχει σημασία η αιτία, αλλά αν υπήρχε συγκοινωνία, ίσως και να ζούσε ακόμα.
Να επισημάνω ωστόσο πως και μετά την αποχώρηση του κ. Πέτρου, με μετάθεση το μήνα Σεπτέμβρη του 2019, ΚΑΙ η δική του δικογραφία μπήκε στο Αρχείο, πριν καν κατασκευαστεί το έργο και χωρίς να εξεταστούν τα παραπάνω στοιχεία της δικής μου κατάθεσης, μα ούτε καν για το περιεχόμενο των προηγούμενων δύο (2) δικογραφιών. Άμεσα στο Αρχείο! Γιατί; ”
Να επισημάνω ωστόσο πως και μετά την αποχώρηση του κ. Πέτρου, με μετάθεση το μήνα Σεπτέμβρη του 2019, ΚΑΙ η δική του δικογραφία μπήκε στο Αρχείο, πριν καν κατασκευαστεί το έργο και χωρίς να εξεταστούν τα παραπάνω στοιχεία της δικής μου κατάθεσης, μα ούτε καν για το περιεχόμενο των προηγούμενων δύο (2) δικογραφιών. Άμεσα στο Αρχείο! Γιατί; ”
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου